actualitat - Publicacions

Oferta de treball, Administratiu/va laboral - RRHH

12/02/2025

En dependència de la Directora RRHH de l’entitat, la persona s’integrarà al departament de RRHH i realitzarà funcions i tasques administratives pròpies de l’àrea laboral.




Entitat sense ànim de lucre, dedicada a l'atenció de persones amb discapacitat intel·lectual del Vallès Occidental  en funcionament des de l'any 1963. L'entitat gestiona  serveis de residència, centre de dia, llar residència  distribuïts en 5 centres, atenent a 181 persones. L'entitat compta també amb un Servei d´Inserció Laboral.
 
Lloc de treball: En dependència de la Directora RRHH de l’entitat, la persona s’integrarà al departament de RRHH i realitzarà funcions i tasques administratives pròpies de l’àrea laboral.
 
Funcions: 
  • Gestionar altes i baixes dels treballadors/es (sistema RED, programa intern, documentació)
  • Gestionar baixes i altes mèdiques, accidents laborals- maneig del sistema Delt@
  • Elaborar contractes laborals i documentació d’acollida
  • Lliurar documentació a treballadors/es
  • Gestió de documentació amb la Mútua i el Servei de Prevenció
  • Atenció personal a treballadors/es (taulell, telèfon i correu electrònic)
  • Maneig del programa informàtic de gestió de personal - SAGE
  • Realitzar el seguiment i control de les hores sindicals
  • Gestionar documentació d’acollida dels alumnes en pràctiques
  • Preparar documentació per a inspeccions
  • Col·laborar en la gestió de la formació dels professionals ( gestió de les inscripcions a les formacions, coordinació d’aules i gestió de les bonificacions de les formacions)
  • Gestionar l’arxiu
Competències tècniques: 
  • Coneixements sobre sistema SILTRA, DELTA i Contrat@
  • Coneixements bàsics d’informàtica (Office, sobretot Excel)
  • Coneixements del programa SAGE
Competències transversals: 
  • Planificació i organització
  • Comunicació
  • Treball en equip
  • Empatia i escolta activa
Requisits: 
  • Grau en Relacions Laborals
  • Imprescindible mínim 1 any d’experiència a departament laboral, gestoria etc..
  • Imprescindible coneixements de la legislació laboral vigent
  • Imprescindible domini alt de català, tant escrit com oral
  • Valorable coneixements previs en programes informàtics de gestió de personal, ideal SAGE
  • Valorable coneixements en prevenció de riscos laborals
  • Persona ordenada i metòdica, enfocada als detalls
S’ofereix:
  • Jornada parcial, de dilluns a divendres (4h/dia)
  • Contracte llarga durada
  • Data d’incorporació: Immediata
  • Lloc de treball: Sabadell
 
Interessats/des enviar cv a rrhh@atendis.cat




  TORNAR AL LLISTAT
Fundació Privada Atendis · Avís legal · Política de privacitat · Política de cookies · Mapa web · Canal denúncies   · Disseny web Anunzia

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i tècniques, tractant dades necessàries per a l'elaboració de perfils basats en els teus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències des de 'Configuració de cookies'.

 

Configuració de cookies